Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.9. 2016 do vydání nových a vztahují se na uzavírání kupních smluv mezi
dodavatelem (prodávajícím) a spotřebitelem (kupujícím) prostřednictvím internetové stránky
http://drobne-darky.cz.
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou
spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem
o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními
podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.


Údaje o dodavateli:
REBOUND SPOT s.r.o.
IČ: 29389127
DIČ: CZ29389127
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 38255
sídlo společnosti: Za Drahou 1545, 757 01 Valašské Meziříčí


Vymezení pojmů
a. Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy podle občanského zákoníku,
pokud jsou smluvními stranami na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp.
prodávající.
b. Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní
nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných
podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
c. Spotřebitel/kupující – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní
nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo
užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
d. Kupující, který není spotřebitel – je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem
svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v
rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
e. Vznik kupní smlouvy – Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a kupní smlouva je
uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu (spotřebiteli) s tímto
jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu
mezi prodávajícím a kupujícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Za toto závazné potvrzení
objednávky nelze považovat automaticky vygenerovanou odpověď na zaslanou objednávku, v
tomto případě se jedná pouze o potvrzení doručení objednávky, kdy samo její přijetí bude následně
kupujícímu potvrzeno závazným potvrzením objednávky.
f. Grafický obsah – veškeré obrazové objekty. Uživatel vkládající grafický obsah na stránky
http://drobne-darky.cz je právně zodpověný za vkládaný obsah. Společnost REBOUND SPOT
s.r.o. nenese žádnou zodpovědnost.


Objednání zboží
Objednávky zboží vyřizujeme ve všedních dnech od 8:00 do 15:00 hod. Objednávka zboží uzavřená v internetovém
obchodě je závazná a zboží bude dodáno za cenu uvedenou v daném okamžiku na webových stránkách.
Drobné dárky s vlastním potiskem již od jednoho kusu
http://drobne-darky.cz


Dodací podmínky:
Dodací lhůta objednaného zboží je obvykle 3-21 pracovních dnů po uzavření smlouvy. Zákazník je při nakupování
seznámen s aktuální skladovou dostupností a termínem doručení. Doba dodání je také závislá na vybraném
způsobu doručení a platebních podmínkách.


Kupní cena a platební podmínky
U každého zboží na stránkách http://darky.reboundspot.cz je uvedena aktuální cena, která je včetně DPH.
Platbu za objednané zboží lze provést následujícími způsoby:
– převodem z účtu na účet – platba předem
– při odběru v naší provozovně je zboží vydáno proti platbě v hotovosti
Transakce bude považována za zaplacenou ve chvíli připsání celé kupní ceny za samostatnou část na běžný účet
provozovatele.


Odstoupení kupujícího od smlouvy
Byla-li kupní smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má Kupující právo dle ustanovení §1829
Nového občanského zákoníku (platný od 1.1.2014) od takto uzavřené kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu
a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění, které objednal. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od
smlouvy v souladu s §1820 Nového občanského zákoníku (platný od 1.1.2014) odst. 1 písm. f), může spotřebitel od
smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1.
Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro
odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu,
dochází k zastavení lhůty jednoho roku a čtrnácti dnů a počíná od tohoto okamžiku běžet lhůta čtrnáctidenní. Tato
lhůta je určena k tomu, aby se Spotřebitel mohl dostatečně seznámit s vlastnostmi zakoupeného zboží a nelze ji
chápat jako právo na výpůjčku zboží. Toto právo také neslouží jako způsob řešení dodání vadného zboží. Při splnění
uvedených podmínek se Prodávající zavazuje zboží převzít zpět a vystavit dobropis. Po obdržení vráceného zboží
Prodávající obratem, nejpozději však do 30 dnů od odstoupení, Zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku převodem
na účet.
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže Spotřebitel na základě ustanovení §1837
Nového občanské zákoníku (platný od 1.1.2014) odstoupit od smlouvy:
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro
odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo
na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k
němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na
výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným
zbožím,
f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě
následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
Drobné dárky s vlastním potiskem již od jednoho kusu
http://darky.reboundspot.cz
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném
termínu,
k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným
souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy
sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
V případě, že zboží není vyrobeno na míru a je dále prodejné, má zákazník právo na vrácení 100% hodnoty objednávky.
V případě vlastních potisků a jiných individuálních úprav, záleží na dohodě s prodejcem (možnost výměny, vrácení
peněz) až do výše 50% hodnoty objednávky popř. dle jiné společné dohody. Vždy se snažíme maximálně vyhovět
zákazníkovi. Kromě možnosti vrácení bez udání důvodu má také zákazník právo na 100% reklamaci objednávky v
případě, že bylo pochybení na straně prodejce.


Zrušení objednávky
Kupující může objednávku zrušit-stornovat bez uvedení důvodu ještě před jejím vyrobením. Zrušení lze provést buď
telefonicky na čísle +420 734 360 686 nebo e-mailem na adrese reklama@rebound.cz.
Pokud bude objednávka zrušena ze strany Prodávajícího, bude Kupující na tuto skutečnost upozorněn e-mailovou
zprávou, na adresu, kterou uvedl ve své objednávce nebo registraci, případně telefonicky, na čísle, které uvedl ve své
objednávce nebo registraci. V tomto případě bude následovat domluva mezi smluvními stranami ohledně dalšího
postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky apod.).
Pokud si kupující neodebere objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky (akceptované prodejcem), nese ke
své tíži vzniklé náklady s výrobou a doručením tohoto zboží (především náklady na materiál, výrobní náklady,
dopravné, skladné apod.). V případě nepřevzetí zboží zhotoveného na zakázku, tedy upraveného dle přání
kupujícího, činí poplatek za uskladnění 50,- Kč za každý započatý den. Tím není dotčeno právo spotřebitele zboží
nepřevzít z důvodu rozporu s kupní smlouvou.


Reklamace
Kupující je povinen zboží při jeho převzetí prohlédnout. Pokud zjistí mechanické poškození obalu zboží, je kupující
povinen stav zboží zkontrolovat a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození, který podepíše společně se
zástupcem dopravce. Zodpovědnost za poškození během dopravy zboží kupujícímu nese dopravce, protože zboží
je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude kupujícímu po uzavření škodné události s dopravcem
poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek.
V případě zasílání zakázky poštou je na kupujícím, aby zvolil přepravu dle potřeby zásilky. Pokud objedná hrníček
bez příplatku KŘEHKÉ, nemůže Prodávající nahradit škodu v případě dodání poškozeného zboží dopravcem.
Prodávající zodpovídá za poškození, které má zboží při převzetí kupujícím a během záruční doby. Záruční doba je 24
měsíců a začína platit ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží
způsobené jeho používáním.
Pokud kupující zjistí poškození, za které zodpovídá prodávající, je povinen bez zbytečného odkladu uplatnit
reklamaci u prodávajícího.
Postup reklamace:
a. Co nejdříve nás informovat e-mailem nebo telefonicky.
b. Poslat produkt zpět na adresu firmy: REBOUND SPOT s.r.o., Za Drahou 1545, 757 01 Valašské
Meziříčí
c. Pokud je nutnost reklamace zapříčiněna chybou na straně prodávajícího, bude kupujícímu
kompenzován náklad na zpáteční dopravu do hodnoty 56 Kč, což je sazba České Pošty za
Doporučené psaní.
Drobné dárky s vlastním potiskem již od jednoho kusu
http://drobne-darky.cz
Reklamace se řeší v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.


Odstranitelné poškození:
Pokud se jedná o poškození, které je možné odstranit, kupující má právo, aby bylo bezplatně, včas a řádně
odstraněno. Prodávající je povinen poškození bez zbytečného odkladu odstranit.
Kupující může místo odstranění poškození požadovat výměnu věci, pokud tím prodávajícímu nevzniknou
nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnost poškození.
Prodávající může vždy místo odstranění poškození vyměnit chybnou věc za bezchybnou, pokud to kupujícímu
nezpůsobí závažné těžkosti.
Pokud kupující nemůže kvůli opětovnému vyskytnutí se poškození po opravě nebo kvůli většímu počtu poškození
věc řádně užívat, má právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit, t.j. právo na vrácení kupní ceny (právo
výběru má kupující).
Neodstranitelné poškození:
Pokud jde o poškození, které není možné odstranit a které brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez
chyby, kupující má právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit (právo výběru má kupující).
Pokud jde o jiné neodstranitelné chyby (t.j. takové, které nebrání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez
chyby), kupující má právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o odůvodněnosti reklamace ihned, ve složitých případech do tří
pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Vyřízení reklamace nesmí
trvat déle než 30 dnů. Po uplynutí této doby, pokud reklamace nebyla vyřízena, má kupující stejná práva, jakoby šlo o
poškození, které není možné odstranit.
Prodávající je povinen vydat kupujícímu doklad o reklamaci a o způsobu jejího vyřízení, a to i tehdy, pokud reklamaci
nevyhoví na místě a v celém jejím rozsahu.
Doba od uplatnění práva ze zodpovědnosti za poškození až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen
věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Pokud dojde k výměně věci, začne platit záruční doba znovu od převzetí
nové věci.


Práva plynoucí z odpovědnosti za vadu – rozpor s kupní smlouvou

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že je prodávaná věc při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou,
    zejména že je bez vad.
  2. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou”), má
    kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní
    smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může
    kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před
    převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  3. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor
    existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem
    Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, http://www.coi.cz

Ochrana osobních údajů
Osobní údaje kupujících jsou považovány za důvěrné informace a nebudou poskytnuty třetím osobám, zveřejněny
ani jinak zneužity. Jsou užívány pouze pro činnost provozovatele virtuální prodejny a v souvislosti s danou obchodní
transakcí. Náš internetový obchod se zavazuje řídit Zákonem č. 101/2000Sb. Provozovatel si vyhrazuje právo na
Drobné dárky s vlastním potiskem již od jednoho kusu
http://drobne-darky.cz
užití kontaktních údajů pro své marketingové účely. Zákazník samozřejmě může zažádat o vymazání z databáze (
registrace ) .


Závěrečná ustanovení
Uzavřením smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto
obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má
možnost se s nimi seznámit. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné
z procesu objednávání v internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji
zkontrolovat a případně opravit.